Känner sig nedslagen

Har feber och är dålig.. Blev en bra gårdsfest igår, ungarna hade mega skoj! Ronny roligt oxå oxå tror jag.. Själv drack jag inget då jag känt mig dålig, sen i torsdags.. Idag har jag varit helt avslagen.. Så duktig karl man har hemma, love u =)

Idag har linnea varit på bowlingkalas och kom på 3 plats och då fick man pris ;) duktig tjej!
Vi har idag och kollade på massa olika affärer.. Emelie fick välja sin tapet till hennes rum, nu är det äntligen hennes tur att få iordning rummet.. med nya tapeter och golv =)
Och hon valde en så snygg tapet, grymt bra val gumsan! (bild kommer kanske upp när de är klart sen)

Nu har jag sovit i massa timmar och vakna nyss.. ska somna en stund i soffan igen nu snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0