Halvdålig men kör ändå..

Ska strax åka och jobba, om 2 timmar.. fast jag känner mig sisådär..
så imla hängig, då är det skönt att tjejerna klarar sig själva så mycke :)
Dom har spelat på datorn, och nu spelar dom wii

..
Imorgon om det är fint, och jag mår bättre blir de nog skansen, hoppas jag.
Nån som vill följa me?

Juste igår åkte vi föbi ikea och handlade världens snyggaste spegel, med breda kanter så man kan ha några ljus på ;) precis som jag gillar.. Det bästa var ju att Ronny oxå tyckte att den var kanon snygg!!
Och så hann vi precis ta en innan den sista gick.. var ju utgående modell.. och har nog aldrig sett den tidigare.. konstigt!! eller är det så att man bara kollar på den för att det var till ett kanonpris nu? vet inte. men glad att vi hittade den igår!

Nu ska jag gå lägga mig med en till ipren i mig och samla lite krafter till dagens jobbkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0