Ett härligt uppvaknande...

Vaknade upp av massa mysiga kramar och pussar i morse.. de var härligt..
De var karl som skulle till jobbet.. så tidigt,
ville han skulle stanna i sängen och kramas en stund till..
Jag börjar ju att jobba vid 11 idag, LYX SOVMORGON! :) *gilla*
Slutar runt 18 idag, då åker jag till ikea där mannen är redan då..
för han slutar lite tidigare än mig..
Vi ska äntligen beställa vårat fina kök som vi ritat upp =)
Det skulle ju göras nu efter turkiet, och vi har ju varit hemma i 5 dagar nu..
så nu smäller de..
Kök ska börja rivas, nya golv ska läggas och väggar ska göras..
sen kommer som om 5 veckor och sätter upp köket, skönt med de där rotavdraget =)

Nej dags att hänga en tvätt och sen starta en ny, fattar inte det tar aldrig slut!
Igår rensade jag ur Linnéas garderob, fick ihop en kasse med kläder som ska säljas på tradera.
Tradera är grymt. Ska ikväll om jag orkar gå igenom Emelies garderob.
Måste ju få plats med alla fina kläder vi köpte i turkland.

Måste nog säga oxå att jag är riktigt besviken på lill-tjejen för första gången.
Här för typ 2 månader sen går man och köper en dyyr klänning till henne,
för att hon så jätte gärna vill ha den på skolavslutningen.
Men självklart går man på den oxå..
Hon berättade sedan när vi var i turkiet att mamma hennes höll på sy en klänning som hon ska ha på skolavslutningen. Då sa jag; -Jätte kul emelie men, kommer du ihåg att vi köpte den "där klänningen" för att du så gärna ville ha den på skolavslutningen. Då sa lilltjejen, ja men det är inte mit fel att jag glömmer.
Visst man kan inte begära för mycket och nu är det försent att lämna tillbaka den.
Men det här var sista gången jag går på hennes "hundvalpsögon".

Jag var bara tvungen att få ur mig de här, för att få sluta tänka på de sen.
Blev så otroligt besviken, och kände mig så lurad.
Men som sagt nu är de slut på de här köpandet till tjejerna, ska inte gå på sånt.
Hedanefter köp de de som behövs.

Så de så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0