En hundring fattigare...

..men ett kök rikare =)

Kom nyss hem från Ikea, köket är nu beställt, härligt!
Är så glad, nu kanske det blir roligt att laga mat igen..
Kök är så sjukt viktigt tycker jag och min karl..
ELVERDAM Köksblandare 1 grepp rostfritt stålfärg Höjd: 40 cm
(här ä nya kranen)

Ronny åkte efter de till bowlinghallen en sväng,
och jag handlade lite til landet, lite hyllor och förvaringsboxar..
Sånt tråkigt trams, men så viktigt..
Nu tänkte jag ut och gå i solen en sväng sen hem och äta lite mat, blir nog en sallad från casablanca igen ;) Den är sjukt god, blir som ett beroende =) Men när nya köket kommer då blir det bara hemlagat, som är så gott och mysigt att göra i ett fräscht kök!!
Ska lägga upp före och efter bilder sen så förstår ni varför det inte är skoj att laga mat i vårat kök!!!!
I morgon blir de jobb, sen ut till svärmors landställe, och fira hennes födelsedag med en grillning! :)
Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0