Duktiga killar

Ronny och Tobbe har slitit hela kvällen i köket, så som dom gjorde i går efter jobben oxå..
För på måndag kommer vårt nya kök =)
Den här veckan har varit lite tuff, med att laga frukost. men barnen äter ju gratis på ikea så vi har varit där ;)
Sen igår kväll hade vi en mysig dag på Barnens farmors landställe..
Med super god grillad karre och färskpotatis, mums..
På kvällen blev det lite 1 kronas poker och gott vitt vin!

idag åkte vi och lämnade in mammas hundar på klippning...när vi ändå var i haninge så tog vi en lunch med Sandra och lilla zacharias, kul och få se dom igen! =)

Efter de åkte vi och skaffade mig ny mobil =) =) =)
Äntligen.. Köpte den bästa av dom alla ;) Tycker jag..snygg smidig, tar grymt bra bilder, touch och liten =) 
Lätt att hantera, precis så som jag vill ha de.


Efter telefonköptet åkte vi till personne och slängde oss i poolen igen..
Minst en gång om dagen blire personne, lite som en tradition på kvällarna..
Även om vi varit och badat på dagen oxå..
I morgon är min minisemester slut och jobb i 2 och en halv dag väntar (tufft =P )
Sen blire kryssning med Tess på fredag *jippie*
Ronny ska oxå med och Tess kille, ska bli super skoj..

Nu dags att lägga barnen.. Sjukt jobbigt att vara hemma nu när det låter och byggs om här..
Så barnen och jag försöker hålla oss så mycket borta som de går, tur vi haft med vädret dårå.

Hoppas alla haft en kanondag, för de har jag =)
// Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0