Det bästa året.

Som jag sagt förut så är jag inne på mitt bästa år någonsin, jag bara vet de.. hittils har allt varit som en bra dröm! Jag har min prins och han sina små prinsessor.. (och Viktoria fick sin daniel) Shit vad glad jag är för de.. Och att vkitoria kom före madde, för hur skulle annars de här se ut.. jag menar utan den stil och klass som viktoria har!
Hurra för kungaparet !!!

Idag blir det ännu en jobb dag på kvällen (ovanigt)  näää... Men innan de ska jag göra ikea.. Tänkte åka dit på en frukost och sen handla ett extra bord till landet.. kommer ju en del gäster =) Åh vad jag längtar!! Finns inget som slår att vara ute på mitt land, den här dagen! Önskar alla fick uppleva de jag har.. för jag har de så himla bra !!

Den här gjorde jag alldeles själv nyss ;)

Nu dags att packa lite tradera paket har ju sålt där för massa tusenlappar oxå..
Pengar rullar in som de ska nu, de går bra nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0