Bra där Emma, spendera mera ... =)

Klart de bästa jag vet..
Äntligen kunde man gå i tid från jobbet, hinna med en shopping runda på rean på gina..
De blev ett nytt armband (många i ett) snyggt som satan..
En ny brun kofta,
ett beiget linne,
en blommig kjol (typ snyggaste jag sett)
*oh billig var den oxå*
*glad*
En ny blommig sjal..
Ett par piratleggings.
Och så shopping på systemet så klart. =)
Blev lite Amadeus, chardonnay och skåne snaps ;) Här ska festas som aldrig förr..
För jag har faaan inte festat på hur länge som helst (hmm förra helgen) =P
Nä men blev inte så mycke dricka idag på sys för "systemet kom ju ut själv till landet" och levererade sommardrickan.. lyx.. ja vet ;)

Nu är man äntligen ledig.. och har en mini semester med tjejerna på landet!
Kommer bli så sjukt roligt. och bra väder ska de oå bli.. kan inte bli bättre..
Jo om Ronny oxå kunde få vara ledig och vara med oss.. men han måste ju jobba och sen riva köket =/
Men kommer ha så många helger att vara tillsammans så.. <3


Nog med prat nu ska en flaska amadeus öppnas.. varför?
jo, de är fint väder, och jag är sugen på lite mousserande..

ETT MIDSOMMARTIPS, GLÖM FÖR F*N INTE ATT KÖPA FRYSTA JORDGUBBAR!!!!
SÅ JÄ*LA GOTT ATT HA I VITA VINET ;)




PUSS O KRAM

PS. BLIR KINA MAT IDAG.... MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0