Sol vind och vatten..

...höga berg och djupa haaaaaaaav....
Sitter här på landet.. Öppnade precis en Prippsblå.. Kall och god ären!
Emelie och alla mina kusiner är uppe på berget och leker, dom har byggt värsta masterkojan (med lite hjälp;)
Grymt bra blev den. Pappa skjutsar över ronny och Tobbe snickare till fastlandet igen.. Dom ska hem och foga kaklet idag, sen är allt nästan klart.. Väntar bara på "jävla fuking äckliga ikea" som inte har gjort sitt jobb..
Jag blir så trött på dom så jag spyyyyyyyr!!!!!!!!
Fan jag säger då de.. låt aldrig ikea planera när ditt kök ska komma och sättas upp...Ett kök skulle ta 3-8 arbetsdagarf att sätta upp.. och dom började 1 juli typ.. har ju faaaan gått snart en månad.. Fatta våran nota ute på restaurangerna.. dom kan skratta sig lyckliga! Seriöst ikea måste ju ha nått jävla avtal emd dom så som dom håller på.. Var lika dant för 2 måpn sen när mamma och pappa byggde kök.. och för typ 3 mån sen när morfar och ia tog ikea kök... JAG BLIR TOOOOOOOKIG PÅ DETTA!!!!!!

Skönt att få skriva av sig lite.. =)
Nu ska jag ta farfar och emelie i bilen och åka iväg till bonden en sväng och kika in loppisen och ta en glass!!

Ha en trevlig måndag =)
Kramisar
Sign

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0