SKiiiiiiiiiiiitit!

Så jävla skitit är de här hemma...USCH! FY! ÄCKLIGT!
Och jag som hatar smuts och sand... fååååår snart paniiik, här hemma!
Men vet att man måste stå ut med sånt här... har sån duktig karl och tobbe är super!
Dom kämpar på som tusan..

Så här ser vår hall och "kök" ut nu!!

köket
tröskeln mellan hall och kök
snygga hallen
hallen

Vem skulle inte få panik?????

SAND......uuuuuusch!! (panik)


Men får väl lägga upp bilder sen i mitten av juli sen när köket är klart då..
Då finns de nog många som är avis ;) hihi..
nu dags att gå till jobbet och tjäna in massa pengar =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Såg din kommentar i min blogg nu!

Vad snällt av dej, men jag kan inte låna din klänning.. ska på bröllop och vitt får man som tjej inte ha.

Kram!

=)

2010-07-05 @ 21:19:02
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej.. det är så olika.. ;) På mitt bröllop ska jag ha tema som vitt ;) hihi.. Kramis

2010-07-06 @ 22:06:34
Postat av: Anonym

Skitigt stavas det! Inte skitit för det är något helt annat....

2010-07-09 @ 08:25:02
Postat av: Emma

Ja de ser ju ut som bajs hemma oxå.. Är du säker på att det inte stavas med 12 iiiiiiiiii:n oxå.. haha

2010-07-11 @ 18:25:13
Postat av: Paulsimone

Site was very helpful. thank you

2011-05-17 @ 07:40:12
URL: http://paulsimone.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0