Hetta, Plaska & Sola

Fåglarna sjunger,
sychorna spelar,
myrorna kryper,
hör havets vågor mot stranden,
och barnens skratt i havet.
Livet e bra underbart!

Den ända jag saknar nu är min Ronny som är och jobbar..
Annars hade jag velat stanna här föralltid.

Idag är det systers födelsedag, henne ska vi hämta med båten på dalarö strax.
Presenterna har jag tyvärr glömt hemma, så de får hon sen.
Barnen ska måla nått fint på stenar idag till henne..
Massa pyssel som, vanligt de älskar dom.
Lika pysslig som jag ;)

Idag sa emelie igen nu på morgonen;
 Emma, jag älskar dig så mycke.
Vill aldrig åka härifrån.
Vi hittar alltid på en massa roliga saker att göra när jag e med
dig pappa och linnéa.
 *Naw sötunge*

Inatt fick jag och tjejerna ha tjejkväll i stugan =)

Puss o Kram Jag älskar mina bonusbarn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0