Schteeeeeeek

På vår egna strand på landet..
Mamma har suttit hela dagen och fiskat på bryggan, (fick bara spigg som åt upp maskarna) hihi
Pappa tog sig årets första bad, han kunde inte stå ut längre i hettan här.. Och
Hör här, Farbror gick i vattnet till knäna och sen doppade ner huvet i vattnet..
han vägrar ju bada, men han gick i vattnet idag.. Shit.. Då vet alla att det är varmt..
Jag skojar inte men de är fan varmare här än de var i turkiet..
Nu har vi precis grillat och ätit som vanligt..
I morgon fyller syster tvåtvåa , hoppas hon kommer ut till landet då..

Nä nu går jag ner i vinkällaren och hämtar mig lite bubbel..*till mig och mammi*

Ikväll blire till att kika på vm-finalen så klart!


Ps. Jag är världens lyckligaste, som får vara med mina nära och kära hela tiden,
de här är livet! Fuck utomlands när man kan ligga och sola på sin egna strand och brygga..


*LYCKA*
..

Kommentarer
Postat av: Tagevilje

Perfect work!

2011-06-06 @ 09:28:14
URL: http://tagevilje.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0