illa jag mår illa

Är det värmen, är det maten, är det stressen?
Nä nu är det fan dags att bli frisk tycker jag.
Men min kropp känner väl att jag ska ha semester på fredag,
 och då jävlas den med mig.
Som alltid.. Varför blir man alltid sjuk när man är
 eller ska bli ledig..
Det tycker jag är jävla konstigt!
Ser ut som skit hemma oxå. '
Mår så där halv bra alltså! =/
Så tog mig ut till landet igår för att bli ompysslad av mamma..
Inte så bra att äta ute hela tiden, när vi bygger om köket,
kanske därför man blivit magsjuk.?!
Eller?! Jag vet inte..
 men skönt vare att få komma ut och bli ompysslad.
 kanske blir frisk snabbare då.
Ute går de ju itne vara heller..
 då mår jag ännu dåligare, det är för varmt!
Nä nu var de nog första gången jag skrev ett DÅLIGT inlägg..
Vilket är emot mina principer..
Men va faaaan ska man skriva annars om då när man mår dåligt..
Kan ju inte ljuga och skriva att jag mår bra lixom!

Nä ha en bra härlig dag..för er som e friska!
Vi andra vi får krya på oss. 

PS. Ronny jag saknar dig massor.

Puss Puss & Kram Kram
Sign


Kommentarer
Postat av: Ronny

Jag älskar och saknar dig baby!!! Puss puss puss

2010-07-21 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0