Hur tänkte jag nu?

Skit väder, svin kallt och piss gult i gräsmattan..
Kul att börja sin semeter med halv bra väder och halv bra i kroppen..
men men.. kan väl knappast vara sjuk i två veckor framöver!!!!
Vet itne vad jag vill göra, eller orkar.. känner sig helt utslagen!
Ska nog be gunne idag o klippa min lugg.. om hon kan och har lust.. ser ju knappt "ut" längre ;)

Får se om jag mår bättre i morgon så ska jag dra in på en "GOLFRUNDA" på söder med Max och grabbarna.
Min kärlek ska ju ut ikväll och jag fick inte följa med från början.. då känns de så där att komma in på kvällen sen.. =( men klart gubben ska ut och fira semestern med sina vänner!!

Återkommer om vad som sker i helgen.
Just nu.. vila och återhämtning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0