Hemma med stortjejen ♥♥♥♥♥♥♥

Idag blev vi hemma, stackars liten....var ju kokhet och hängig..
Men dom åker ju till mammorna idag så blir till att jobba helgen =) Härligt!
Bara en vecka kvar till Semestern nu! Ska bli sjukt jäkla skönt, ni anar inte!

Jag är glad oxå.. har ju super shoppat på rean på panduro...
Dom sålde ut allt i sjötema...
Handlade för 847 spänn.. haha måste vara rekord i den butiken.
skönt att lönen kom igår då!
Alltska ut till stugan på landet..
Åker dit på tisdag på min lediga dag! *längtar*
Köpte oxå massa färg, och glasfärg så barnen kan måla massa fint.. jag me=)
Så skoj att göra egna saker.. då är det ingenannan som har lika!

Det är jag och *my own style*

Sign


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0