Vilken helg, den bästa på länge!

  • Pappa slog en 300serie (sin fösta på liga)...har man väntat på länge.. så åker han ända till hagfors och gör de.. jag som ville kolla.. tänkte åka dit, blev inte så, tänkte kolla scoringen, den funkade inte.. men sjukt glad för din skull pappa kul =) GRATTIS!!
  • Pappas 2 borta match:
    Sturparna vann mot bk Jösse hemma hos dom i arvika, Det var deras fösta hemma förlust på länge =) Oh HerreJÖSSEnam =) hihihi.. grymt bra jobbat sturpen boys!
  • Jag spelade match i Lördags, vi vann matchen stort och jag blev matchbäst med 765
  • Sonnie slog in PB i matchen "borta", men hemma på Bsidan i hallen..  Sjukt bra spela av han, och skönt att få se farmen vinna dubbel "borta"match =) Tack ska ni ha, de gjorde ni bra sturpen sturpen sturpen, sjöng Margita o jag!
  • Oh juste i Fredags blev vi DMMästarinnor i B-klassen =)

Dm mästarinnor 2010 b-klassen

Som sagt, sjukt bra helg !! Hoppas på lika bra nästa helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0