Snöloppor..

Jaa ooo... de svider och mina knogar på händerna är röda och torra =/ Läskigt.

Frågade Jens på jobbet och han trodde jag hade fått Snöloppor..
Vad då snöloppor, vad är de..?! Men det finns tydligen i Norrland!!

allergisk mot snö?bits



Idag slutade världens bästa person på jobbet. Kommer sakna dig grymt mycke Jens.. Oh vilket fint avskedsbrev du hade knåpat ihop! GÖLLIGT! Vi alla kommer sakna dig massvis, u are the best!! U know that!

Igår kväll var det en super trevlig middag hemma hos tant Bella som fyllde 30 år ;)
Sen på natten drog jag me yvonne ut.. Och då menar jag bokstavlingen ut.. ;)
Gick inge bra att komma in utan lägg... Yvonne jag måste nog hjälpa dig att sätta på skorna nästa gång =) Kram gumman.. vad rolig du är... ;);) säger itne til nån vad som hände inatt.. LOVAR!! =)
En super bra kväll.. fick träffa Tess snabbt oxåå.. saknar henni jö!! Men vi ska leka i veckan !!!! JIPPI!!!!

NU ÄR SAMBO OCH BADAR, SNART ÄR DE MIN TUR!!
Godnatt Världen ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0