En inte helt vanlig Fredag...

LEDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vankade upp av ett gulligt sms =) då blir man glad i hjärtat..

Den här veckan har jag sovit mycke, de behövdes vila upp sig lite.. Är tufft nu på alla plan! inte de lättaste när man jämt ska vara starkast oxå. Tur att alla vänner finns <3

Nu sitter jag och äter lite havregrynsgröt och pluggar teori till körkortet, det är det värsta jag vet.. ska bli så himla skönt snart när man tar kortet.. innan sommaren. Då blir man lite mera fri, skönt!
Ikväll blire att lira final i 3 manna DM, ska bli intressant..många bra lag me..och vi är nog inte tippade först haha.. men alltid lika roligt att lira finaler. Synd att finalen just var idag, kunde varit igår.. då hade jag åkt med pappa och hejjat på hans 2 borta matcher.(...och träffat alla häliga bowlare...). och suttit på hotellet och slappat och fetsat =) Tack, Stockholms bowlingförbund är skyldig mig en utgång ;) hihi..

..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0