En annorlunda Tisdag!

Gick upp kl 7 i morse slängde i mig lite frulle, sen åkte jag till purrdoktorn (som vi säger i min familj) hihi
Tydligen ska man göra sånt där cellprovstagning.. hmm aldrig så roligt att gå dit, men jaja.. måste ju..

Åkte sen hem, vilade lite!!!JA man ska vila när man har en ledig dag =)

Köra bil med bilskolan kl 13, gjordes oxå.. gick väl OK , dom vill ju att man ska köra så överdrivet, som känns så konstigt, men ajja får väl träna in de tills jag fått kortet.

Sen till Polisen, hämta passet! Blev bra för en gångsskull, trodde jag inte!

Handla mat - Hem och laga maten - Barn & Sambo kommer hem, Äta Tvätta Städa...

Och nu sitter man i soffan och kollar på Navy CIS, åhh DiNozzo!!! E han inte het så säääääg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0