♪♫ Den bästa dagen!

♪♫ ♪♫ ♪♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♪♫ Det här ska bli en bästa da´n i mitt liv...

Nu, just nu, precis nu!! Åh har sovit sååå got i natt.. Nu är allt över, nu kan vi må bra igen!! shit trodde aldrig den här dagen skulle komma. Men har lite skuldkänslor... fast när jag tänker efter NEEEJ inte efter allt som vi har fått gå igenom, mina flickor och jag.. Nu är det äntligen över!
Det börjar vända nu..

Äntligen bra på jobbet
Mobilen är fullladdad
Det är varmt hemma nu
Gått ner 2kg fast man drack många kallorier i lölrdags ;)
Ska på massage idag å få bort de onda i nacken/ryggen
Fick träffa mina härliga släktingar i helgen *hjärta dom massa*

Som sagt de vänder nu...

Skriver sen, nu in hopp i dusch och sen till massagen o sen jobba!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0