Tror det är dags att titta på andra möjligheter

...till jobb alltså.. Trivs ju sjukt bra på jobbet med mina underbara arbetskamrater, men.. om man vill komma någonstans, få lite mera ansvar, då ska man inte visa att man är duktig/drivsam och vara ärlig på jobbet inte.. snarade tvärtom.. Håller man käft, snackar skit och smörar, då kommer man tydligen längst! Men jag vägrar, vägrar att göra på de viset.. Jag har visat vad jag går för, är ärlig och säger vad jag tycker, kan ta både ris ocg ros.. men det idag tog verkligen priset.. Nu är det dags att kolla vidare på andra möjligheter!! =(


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej!

Jag hamnade på din blogg av en slump och såg att vi har samma namn. Jag blev lite nyfiken bara. Vad jobbar du med?

Kram! :)

2010-02-02 @ 13:07:15
Postat av: hannah

Tråkigt, hoppas att allt löser sig!

2010-02-05 @ 15:53:28
Postat av: Emma

Det löser sig =)

fick en ny boss idag, sjukt trevlig!! och kanon bra är han =)



Emma: Jobbar du på visma?

2010-02-22 @ 10:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0