Time for a MakeOver!!

Jaha då var de dags, färgning, klippning och LUGG!! =) En total makeover to night.. nice..!

Trodde inte jag skulle passa i lugg, men jag hade fel! 

Ibland ska man våga chansa lite här i livet, de gjorde jag ikväll, med saxen i mosters hand! 
Hon är en grymt bra frissör(ska)  :) och min personliga, inte alla som har en sån =)
 

 makeovermakeovermakeovermakeovermakeovermakeover

makeover

NU dags att krypa ner i soffan med en kopp te, en mysig filt och kolla på navy cis =) Härligt!

Kommentarer
Postat av: helle

hejhej gud du blev en helt annan person är det verkligen du gumman jätte fint blev det hoppas vi ses snart kram.....

2010-02-18 @ 23:06:39
Postat av: Emma

Tack gumman, ja det är jag, börjar faktist att trivas med lugg =) hoppas ni kommer upp snart och hälsar på!! Puss o Kram

2010-02-22 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0