Löningshelg på jobbet!

Jour, kassa, kundtjänst, kassaledare!! Var nog allt igår, tog några timmar innan jag somnade efter jobbet, för att varva ner.. Tur var väl de för våra curlingtjejer var bra att titta på, OS GUUUUUUUULD!!! *jippi*

Nu är det strax dags att begesig till jobbet igen, min jobb helg... men det är roligt att jobba löningshelger, mycke som händer då hela tiden!!! Glöm inte köpa "EMMA OCH MAGGAN´S V75 ANDEL" till helgen.. (de går bra nu) OM JAG HAR KÖPT EN ANDEL SJÄLV? SJÄLVKLART HAR JAG DE :)

..



NU SKA JAG SMITA FÖRBI MIN SPELBUTIK OCH "SNO" V75 PROGRAM, SÅ VI HAR NÅGRA HOS OSS.. DOM TOG SLUT IGÅR =/ BARA FREDAG!!!

HA EN SUPER LÖRDAG!! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0