Jag klarade uppkörningen =)

De här dagen har varit grym. ända sen 10:51 i morse, har jag gått med ett leende på läpparna hela dagen! Varför? Jo, för jag klarade körprovet idag på första försöket, hos vägverket i farsta, som privatist =)
Jag är sååå lycklig!!
När vi hade kört i 51 min och jag hade parkerat bilen, tittade jag på hon som skulle ge mig beskedet, hon bara nickade och sa; Jaha du Emma, Grattis de här var en jätte bra uppkörning =) Åhhh jag är så glad.. fattar inte att jag klarade de på första försöket, för det hade jag inte räknat med (som privatist)... och i FARSTA!!
Nu gäller det till att klara den där jäkla teorin oxå =/ har 2 månader på mig från och med idag!!

HÅLL TUMMARNA ... NU ÄR DET NÄRA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0