Heja SL, hoppas man kommer iväg idag!

Igår var det en sjukt jobbig dag, stod och väntade i mer än 45 min på en ersättningsbuss som skulle ersätta röda linjen in till stan.. men bussen kom ju aldrig.. som tur var hade jag en karl som kunde hämta mig och skjutsa mig in till söder..därifrån halv sprang jag... upp til centralen, in på vv och skulle skriva provet.. VV hade dubbelbokat min skrivning, men som "tur" var fanns det platser över och jag fick skriva.. missade godkänd med 2 poäng, alltså jag fick 50 poäng.. trode verkligen jag skulle klara de, men inte dena gång heller =(..
gick till centralen, frågade en sl kille hur man kommer till telefonplan.. fick svaret; -TA EN SKÖN PROMMENAD ELLER TAXI, OM DU FÅR TAG PÅ NÅGON! tack för den!!! Ringde min far som var ute och jobbade, han är världens underbaraste, kom och hämtade mig och skjutsade mig till jobbet, tack pappa! Vad skulle jag göra utan dig och min underbara sambo..
Vi gör ett nytt försök på teorin om någon vecka tänkte jag! Håll tummarna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0