Här slutar BK Eva turneringen 2010...

...med ett skadat knä =/

Börjar med att jag vrider knät (fastnar i en snöhög med foten i och ramlar på parkeringen) *klant*
sen fösta uppvärmningsslaget på bowlingbanan, känns inte alls bra.. Fick lånatejp av nettan, Tack!
Varje gång jag tog sista steget och skulle "ner" bara hög det i knät =(
Banorna var dock inte svåra, det var jag som spelade tre piss serier och tre personbästa serier, men det räckte ju tyvärr inte den här gången till final!!! *ledsen i ögat*

5. Right-handed Löfström, Emma
AIK
263 212 287 177 189 187   21   1315 33 18 376 6 10 (R)

Här slutade eva turneringen för mig 2010!! ses nästa år, men då tänkte jag lira open kassen ;)

God natt folket !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0