Dags att börja köra hårt igen..

Från och med igår, bestämde jag mig för att jag ska börja köra hårt igen med vikten, nu är det andra fasen från 69,6kg ner till 63 kg .. sen ska jag alltid ligga mellan 63-65kg då är jag nöjd!
Men fyyy, prövade en ny smak på naturdiet shakeen idag, usch den smakade pecka.. men den ska banne mig ner; Emma håll för näsan drick snabbt, nuuuuu!!!!!!!!!!

Fyyyyyyyyyyyy Uschhhhhhhhhhhh Blääääääääääää!!

Den här smaken köper jag aldrig igen, jag håller mig till den ända som går att dricka nämligen, Café Latte smaken, den är ok!! Fattar inte folk som tycker om dom andra smakerna, dom kan ju inte ha några smaklökar alls!
                Vidrig!!                           Funkar!!

Så ni som ger er på ett försök att dricka sånt här, skippa smoothien och fram med shaken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0