Alla ♥ dag !

alla hjärtans dag

Kl. 9:43 kommer världens bästa samo hem med sååå vackra blommor och en sjukt bra film som vi såg på bio ihop, Proposol! Efter de så tillbringade vi dagen med att gå och shopa loss på ikea.. Blev en ny tvbänk och tillbehör, en varsin "nattlampa" till barnen och nya huvudkuddar till oss =) sen lite annat smått o gott.
Bilen blev fullpackad, sätena var så långt fram så jag fick "övningsköra hem" ;) de gick bra, som vanligt! Sen dags att åka och jobba kväll på jobbet, fast man blivit lovad att få vara ledig. Men gick bra ändå! Man styr ju sitt liv efter jobbet, eller vem måste inte göra de =/
Idag kör jag kväll igen, fattar inte hur jag kan få så många kvällspass, som har familj och allt hinner ju knapt se Ronny eller barnen hemma jö..
I morgon är jag ledig,då ska jag hem och hälsa på bästa vännen sandra!! Längtar så efter dig o din plutt gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0