Magbild

v20
Magen bara växer och växer för varje dag som går..
Idag ska jag skicka in papperna om havandeskapspenning..
Spännande, vi får se hur många dagar innan BF jag får vara hemma då..
Idag ska jag träffa min kära vän som oxå är gravid, vi ska ut och shoppa dom sista julklapparna..
Sen ska jag hem och fixa lite.. Vika kläder.. Usch de är så tråkigt!
Men blir är skönt när de blir gjort..
är så less på kläder som ligger i min garderb nu, som jag inte kommer i..
Men vill ju inte göra mig av med sånt, för dom ska jag ju komma i sen igen..
Men det är så frustrerande att dessa bara ligger och tar plats.. Så "på nere listan just nu alltså"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart finns dem där tröjorna att köpa?

2010-12-21 @ 13:10:18
Postat av: Emma

Dom köper man på Famnet

2010-12-21 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0