Lilla-julafton

Hade vi igår hemma.. Paketen under öppnaspisen har barnen varit hur nyfikna på som helst.. ända sen dom kom hem från sina mammor i söndags..
Julklapparna blev en succe.. dom hade aldrig kunnat önska sig mera, sa lill-tjejen..
Och den stora kastade sig i armarna på oss... tack snälla pappa o emma för alla paket...
Åh måste vara den bästa dagen på hela året, att se dom så lyckliga.. Bättre Bonusar finns inte.. <3

I sina nya sackosäckar!

Dom fick bla. skridskor, som barnen och Ronny ska ut och åka idag.. Jag ska bara vara hemma och ta de lugnt..
Ringa till barnmorskan och prata lite oxå..
Jag hoppas att allt löser sig snart.. för så dåligt som jag mår nu var de länge sen jag gjorde..

...
Var ute i 10 min för att se barnen åka.. sen gick jag hem.. är ju kallt och ruggit ute... *brrrr*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0