Julklappshandling

Idag har jag varit i skhlm en sväng och julshoppat lite.. sen köpte jag två jätte fina bodys med byxor till på kappahl en brun- och en grå- randig.. till våran kommande lillebror :) Jätte sött verkligen, kunde inte låta bli!!
Kappahl har verkligen finaste pojkkläderna. Visade upp dessa för familhen nu vid middan, dom tyckte de var super fina.. Sen hittade jag världens läckraste grej till Emelie, kan ju inte skicka här vad de är om hon går in och läser.. hihi.. Då blire ju ingen överraskning till jul.. hon går gott vänta, men vet att hon är nyfiken.
Nu sitter jag och slår in lite julklappar till våra nära och kära.
Blir ju en del shopping i mellandagarna till tjejerna iaf.. Våran jul blev ju hälften så dyr iår.. =) Visst är de tråkigt att inte ha barnen på julafton, men å andra sidan så får dom ju vara med sin lillebrors första jul nästa jul! Det blir kul. + att blir ju flera julklappar när man kan fynda lite i mellandagsrean.


De här köptes oxå.. tyckte dessa var super söta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0