Idolfinal - Jay eller Minnah?

Min favvo har ju varit Minnah från första gången hon sjöng..
Men känns ikväll som att det spelar ingen roll. tycker att det var varit med sjukt många bra iår!! Och vem som helst hade fått vinna för min del nästan..



Nyss hemkommen från jobbet.. och ätit STARK GRYTA.....men god.. hihi.. Tack Min Kärlek!
Nu är barnen ute i parken och leker en stund.. vi ska joina om ett tag.. det är ju handboll på tvn, då måste man ju kolla!! Lätt roligaste sporten.. Kanske för att man varit bra i den själv :) Gu vad jag kan känna att jag saknar handbollen ibland.. Var ju så sjukt roligt att spela!

Blir som sagt en lugn kväll med lite jordgubbsmousserandevin (alkoholfritt så klart)
i morgon ska vi på julmarknad på landet..... åååååå sååå myyyyyys!!!!
Jag längtar så mycke ut till landet! Är vårat egna paradis.


Kommentarer
Postat av: Cissi

jag håller på jay! :D

2010-12-10 @ 19:10:58
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0