Här delas de ut fler varningar än i en hel fotbollsmatch.

Så var de dags igen..
möte efter möte..
lögner efter lögner..
Rövslickare efter rövslickare..
Folk som inte vågar stå för de dom säger bojkottas här..
Nä nu får de vara nog på riktigt..
Ska man behöva må så här..
Få skit för att nån annan ljuger?
Få skit för att "chefer" säger olika till mig.. Vad är de här för jävla dubbelmoral..
Nä inget mera jobb den här veckan.. Åker till barnmorskan i morgon.. för magen min.. Vi orkar inte mera om de ska vara så här på jobbet..
Och allt jag ställt upp på, för vad då??? På ett sätt är jag glad att jag ställt upp.. Ja för jag har gjort de för mina arbetskamrater..
Och de här jag skriver nu är inget hemligt.. Allt de här är offentligt..
Blir defenetivt ett samtal till facket i morgon, och kanske ringer Rolf Seger (familjeadvokaten).. Pappa har ju redan ringt honom.. men känns alltid bra att prata med honom.. sen kosta vad de kosta vill, i dag var jag tvungen att skriva på papper som jag ej stödjer (vilket jag nämnde oxå).. jag är ju så dålig på sånt här.. men rolf har säkert svar.. då de finns vittnen på att jag inte ville skirva på från början och att jag inte stödjer de som stod på pappret.. Lite kort sagt.. .. Men vad gör man.. fy fan för folk som hittar på saker.. Är det mitt fel att folk har livlig fantasi..

Nu ska jag och magen vara hemma och vila..
Det är ju inte meningen att man ska få stå ut med sånt här på sin arbetsplats!

Jag är och kommer alltid att vara ärlig och stå för mina misstag, men tyvärr kan jag inte stå för alla andras misstag oxå, de får ni fan ta och göra själva!

Så, nu är ordet fritt .....

Kommentarer
Postat av: Ronny

Jag står bakom dig hela tiden älskling. Förstör dina chefer mellan oss och får dig och vårat barn att må dåligt, blir jag tvungen att gå och prata med dom!!!!!! Jag hoppas jag verkligen slipper det...



Älskar dig, det vet du!!!



2010-12-29 @ 00:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0