För jag har fjärilar i magen ♥

oh de pirrar här och de pirarr där..
I gårkväll kände jag de för första gången.. härligt!
Kände inte igen känslan, ungefär som att man hade lite fjärilar i magen, kittlades lite..
Och de måste ju bara vara våran prins som rör på sig..
Ikväll har jag haft samma känsla.. Vad roligt!
Men så som han rörde sig mycke när vi var på ultraljudet så tyckte jag de nästan va konstigt att jag inte kännt nått innan, sa jag till barnis.. Hon sa de kommer, när som helst.. och mycke riktigt kom de =)

Juste har börjat shoppa lite smått till bebis på nätet.. de här märket Lundmyr är ju sjukt snyggt!
Nu vankas de fortsatt soffhäng med min finaste!
Blir mycke soffhäng på kvällarna och ta de lugnt, men jag gillar de =)


Kommentarer
Postat av: helle

ja det är en härligt känsla är det när den lille rör sig där inne sj så känner jag sparkar verkligen rejäla och ibland så hickar den och man kan se utan på magen att den rör sig det är så coolt och man har ju glömt bort en del eftersom det var länge sen man var gravid ,,,men sen kan jag lova dig att den kommer röra sig på nätter också du mår bra annars va inge illa mående har det avtagit eller har ni kommit på något namn då jag som är så nyfiken vad vi får vill så gärna köpa massa kläder just lundmyr är ett fint märke brukar också köpa det märket nappar sen mössor allt har dom men ha det så bra nu saknar er ...helle helena ...från sala

2010-12-15 @ 16:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0