Barnen är hemma =)

Är så glad när barnen är hemma.. Man känner sig lixom hel då.. =)

Bilen startade inte igår morse.... så nu är ronny ute och byter batteri.. Hoppas de är de som är slut, så att det inte är något annat fel.. Åhh min lilla bil... Hoppas du blir bra snart när bildoktor Ronny har mekkat med dig..

Idag gick vi upp tidigt jag och ronny.. handlade de sista till barnen på mellandagsrean.. helt perfekt!!
Dom är så ivriga på att öppna julklapparna som ligger under öppnaspisen... Tror jag de.
Men vi ska ta en kväll i veckan med julklappsutdelning.. Men dom fick idag i middan en julklapp i "förväg" , fast efterskott =P hihi..
Linnea en mobil.. inte den värsta sorten, då hon har supmat två stycken på kort tid.. Vår mottivering var till henne att hålla koll på den här och inte tappa den på ett år, så får vi se om tomten kommer med en värsting nästa år.. Det förstod hon så klart.. =)
Emelie blev överlycklig för nya Winx Club DVD... och Planet 51 ... ;) Dom är som galna här i soffan nu och tittar spännande på filmerna..

Nu ska jag kolla fejjan en stund sen ta ett skönt härligt bad..

Juste lite Gay varning på min Älskling idag.. han köpte sig en facemask :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0