Babybok

Det blev en shopping tur i Liljeholmen centrum, ett mkt trevligt centrum, älskar att gå där och det är aldrig mycke folk heller, så man kan gå och strosa nästan själv =) Skönt!

Det blev inhandligt av två bomulls mössor & några par strumpor.. Tyckte inte att det fanns så mycke ute nu som jag vill köpa till dig bebis, men jag lovar att hålla utkik.. Det bara kliar i fingrana på mig ju, vill ju shoppa upp hela butikerna ;)
Köpte en bok oxå som jag sitter och skirver i nu.. "Mitt första år som mamma" & "Mitt första år som pappa" .. den ska vi båda fylla i så vet du hur de var innan du kom och när du väl kom =)
hihi spännande!
Gick in på Gina Tricot och hittade två stickade tröjor oxå.. en i ljusrosa och en i svart. Köpte storlek L för antar att det är de jag kommer att dra nu när min mage växer :)
Skönt med två nya tröjor i den här kylan!!

Nu ska jag fortsätta att skriva i nya boken.. Sen vila en sväng.. sen till jobbet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0