Äntligen slipper jag frysa!

Känner mig jätte stressad fortfarande efter gårdagen.. Skönt att vara hemma och ta de lugnt.. Om man nu kan kalla de så.. Har varit till barnmorskan idag och pratat, om allt hur jag känner och mår.. Har oxå varit på vårdcentralen och bokat in en tid, för att jag inte mår bra nu.. + att jag drog förbi banken och placerade om sparpengarna till ett annat konto.. Sen ut på jack jakt! Och de blev positivt, hittade en bra jacka att ha att växa i nu när det är kallt.. Köpte den på TopShop hade kostat multum och lite till.. men så klart var de ju 50% ...
Toppen! Blev en Svart parkas med grymt snygg päls på luvan..
Nu ska jag lägga mig i soffan och bara vara.. Antingen är de magen som är lite orolig eller så är de Bebis som är livlig där inne.. för de rör sig hela tiden nu..

Juste, tack för att jag har så många fina vänner på jobbet! <3 eller vad säger jag, tacK? man får vänner efter så som man beter sig? =) Love u all..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0