UT ME DE GAMLA, IN ME DE NYA!

Köpte ny brödrost idag :) i samma serie som vi köpte nya kaffebryggaren i här om dagen.. =) OBH Nordicas Café serie =) GALA! Satte samt ut (på Tradera) gamla kaffebryggaren, vattenkokaren och brödrosten, i Chili serien från OBH.. Redan någon som bjudit 999kr =) Jiiiihooo =)  Kolla in här.. http://www.tradera.com/OBH-NORDICA-ROTT-ROD-KAFFEBRYGGARE-mm-Chili-auktion_301930_117265306
 
Rensa rensa rensa =) MY GOD vad jag gillar att rensa ur och byta ut och förnya sig..

Här är nya serien vi samlar på =)

Snygg va =) ?

Nu är R och tränar!! *sankar honom hela tiden när vi itne är ihop*
Våran kärlek är oslagbar, jag lovar =)

Barnen sitter och spelar Super Mario Wii!!

Jag ska börja med att vika tvätten =/
Och kolla live scoringen på AIK-STUREBY:s Tränings match,.. Vill ni kolla på den så klicka på länken =)
http://scoring.se/choose.asp?alley=567

STURPEN I MITT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0