Röj Röj

Snart kommer dom tillbaka byggarna, dom va här och lämnade fönstrerna, nu skulle dom bara fika, sen får vi nya fönster.. Jaha vad ska jag göra då da?? hmmm ja vet, jag ska ut på hemligt uppdrag, de är så kul =) Sen åker jag nog och slår några serier bowling!!! De sitter aldrig fel!!
Nya fönster är på g.. De ena bygget kontrar de andra! Sånt e livet! Händer saker här hela tiden!
Men börjar som sagt bli jävligt less på att bo i en byggarbetsplats, men vad ska man göra, när man bygger själv!!
Fönsterna kommer dock dom från dalkarlarna och sätter upp, tack o lov för de =)
Ska bli så skönt att bli av med dom här äckliga fönstrerna!!!! På inte tala om balkongdörren, där handtaget hänger löst, fy faaan!!! Så nu fick man avreagera sig lite, så jäkla skönt att få skiva av sig ibland om dåliga saker oxå tycker jag!!!
Här kommer lite bilder så förstår ni hur FULT VI LEVER NU!!!!!! STÖKIGT; JAG HATAR STÖÖÖÖÖÖK!!!!!
TvnVardagsrummet
Nya köket
Linnéas rum
Verkstán ;)
Emelies rum - som by the way är nästa ombygge =) Skruttan då, hon har väntat länge nu!!! =) Snart gumsan , snart!!


Kommentarer
Postat av: Oveirmelin

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-02-15 @ 17:21:47
URL: http://oveirmelin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0