Min farmor

Åkte direkt till farmor efter jobbet idag..
Linnea var med oxå!
Hon var med en stund på jobbet och jobba med mig idag, det tyckte hon var super kul!
Farmor bjöd på pizza på hennes jätte balkong =)
Det var mysit ;)
Att få sitta och prata med farmor min.

Nu har Linnea precis badat, jag har fixat lite till i köket,
Linnea ska i säng, hon ska till mor sin i morgon.
Då kommer emelie hem!
Hmm.. vi har dom varannan vecka..
syskonen har knappt sett varandra den här sommaren.
De tycker dom inte har varit kul. Hur kunde de bli så här då?
hmm.. säger då bara de, planering och 2 olika mammor = en knasig sommar!
Tur är väl att ronny och jag ses hela tiden.
Men det skär i hjärtat när syskonen saknar varandra.

Nu är det dags at kolla av dagens titt på fejjan,
sen krypa ner i vår nybäddade underbara sköna säng, GALA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0