LEDIG IDAG!!

Precis kommit från duschen.. Nu ska jag fixa iordning mig för att bege mig till bowlinghallen =) dom öppnar ju 12, tänkte träna lite.. För sandra har jag inte fått tag på, vi som skulle ses idag =/ Sandra ring mig, du kanske går in och läser här och ser att du ska ringa mig =) hihi..
Det är så skönt att vara ledig en vardag så här.. man hinner med livet så mycke mera.. Men så jobbar jag ju hela helgen oxå.. Lör 14:30 - 22:30  Sö 14:30 - 22:30 ... Sånt liv har jag ;) Nä men perfekt då hinner jag spela båda matcherna på lör resp. sön .. =)

Heja AIK (men bara i bowling)  ;))

AIK DamBowling

Nääää Hej hopp på bowlingbanorna, här kommer jag =)


Ps. Är du sugen på att börja spela bowling med oss ... Titta in på vår hemsida!

www.sportnik.com//aikbowlingdam Och maila en rad! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0