Herregud

Ni anar inte hur jobbigt det är att vara sjuk, ha feber (ont i hals och snuvig), när det är så varmt ute oxå.. Nätterna är värst. På dagarna ligger man i soffan och kollar tv, dricker te och tar värktabletter. Igår tog värktabletterna slut och jag var tvungen att gå och handla nya i centrum, kan säga att de var sjukt jobbigt. En prommenad som annars tar 1 minut tog nu säkert 5 min.. Jobbigt läge!
Känns ju knappt som om man kan andas heller när jag är så täppt i näsan.
Hoppas jag blir frisk snart, för står snart inte ut längre!

Skrev ju att ingen kan få mig att må bättre, men igår så fick Ronny mig att känna mig lite bättre iaf.

GodNatt, nu ska jag sova i nån timma, så jag orkar kolla lite tv sen!



DE SUGER ATT VARA SJUK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0