Hemma bäst.

Borta bra, men hemma bäst!
Hemma från en underbar vecka i finland (vasa) med helt underbara människor <3
Kollat fotboll mest och shoppat med mamma massor, skojjat med morbror och sussi, åkt bil med pappa och delat säng med min abosluta bästa man =)
Sjukt bra hotell bodde vi på oxå.. Raddison hotel kan jag verkligen rekommendera.. super sängar, stort rum.. och en mega grym frukost!



Idag har de fixats i köket hela kvällen, idag på dan var vi på ikea en sväng!
Juste, vi ar oxå och köpte nytt köksbord och stolar!!
Grymt snyggt blev de!

Nu kom jag precis upp ur ett bad, ska lägga mig i soffan och se en film med min älskling!

Linnea ska lägga sig i tid idag.. annars blire jobbigt att gå upp för henne tidigt på onsdag,..


Skriver i morgon.. Sov gott natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0