VARJE TORSDAG..

..så har vi städdag här hemma! Det är ganska skönt, när alla hjälpsåt. Så en varje torsdag skuras de golv.. Dammsugas oxå, men den åker fram var och varannan stund tycker jag.. Hittar ju nått hela tiden o dammsuga.. jag fattar inte är det bara hos oss eller har fler de problemet.. Jag tycker jag jämt dammsuger och sen när man är klar, tittar en råtta fram =P

Idag kändes de som jag aldrig ville lämna jobbet, hann lixom inte med de jag ville..men är som vanligt!! Man vill ju alltid göra allt.. men man måste inse att det inte finns tid för de.. Men det har jag svårt för!

Ronny ringde och han var tvungen att stanna kvar lite på jobbet.. så jag åkte och hämtade Linnéa på djurklubben och sen Emelie på Fritids.. Linnéa spelade pingis som vanligt.. och Emelie hade byggt en koja, alltid något pyssel.. hihi.. Vi kom ju hem runt kvart i 6 så var ganska sent.. så fick bli rester och så till middag, men de är ju mat de me.. Samtidigt som vi åt satt vi och lekte den bästa leken; gissa vem leken =)! Det gillas här hemma..

I morgon är det fredag och barna ska hem till sina mammor... Då blir det bara Ronny och Emma vecka nästa vecka!! Men dom veckorna brukar bli ganska mycke jobb.. någon äta ute kväll och ibland en bio eller träningskväll på bowlinghallen :) *de som vi gillar* Är så glad att jag hittat min själsfrände :)



*22 dagar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0