TREVLIG ÖVERRASKNING..

Drog till Ikea en snabbis vid 10 tiden i morse..
Det inhandlades, en varsin ram vit till tjejernas rum, en stoooor skärbräda till nya köket.. två små "te burkar", 4 st latte muggar, 1 förvaringspåse förpackning, en ny vardagsrumslampa och en jätte fin glasburk.. oxå att ha i köket :) På våran nya hylla sen !! Kommer bli så najs..

Sen ringde Dessie, vi tog en lunch i SKHLM centrum.. KEBAB, Gottigott! Hon åt indiskt (röd kyckling) såg oxå jätte gott ut.. Sen åkte vi hem till henne, shit vad hon kör, hänger knappt med =P hihi .. vill ju behålla körkortet lite längre än någon månad =P hihi..
Sen åkte vi på lägenhetsvisning, hon och johan är ute efter nytt.. Men vi får se vart dom tar vägen.. jag vill ju ha dom nära, helst gång avståd, som nu.. för man får ju inte dricka Rosévin och köra bil samtidigt, eller hur gumman =P hihi..
Sen drog vi in genom biltvätten, sedan till kungsgatan, köpte nytt överdrag till soffan vi har i stugan på landet.. Sån där "naturvit färg", fint och verkligen landet känsla :)
På väg hem svängde vi förbi Liljeholmen c.. Blev ett par sjukt snygga stövlar till mig, och ett par röda gö snygga pumps till Dessie.. Sen vad de slut på dagens äventyr....

....trodde jag...

Åkte hem och lagade mat.. Han precis börja med den så kom min snygging och barnen hem.. Han fortsatte med middagen, medan jag åkte till centrum med Emelie och skulle hämta ut paket som kommit på tobaksaffären.. Då samtidigt såg jag att jag hade en orättad hästrad och en orättat powerplay.. Hästarna var det nada på..
Men powerplayen var det 5632:- på... alltså vilken jäkla vecka :) *Wiiiiiiiehoooo*
Kan man vara lyckligare än mig?
" 2 underbara bonusungar, världens bästa sambo, och nu en super vinst " hihi
Man kan säga att det går bra nu!
POWERPLAY VINST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0