TRADERA INKOMSTER

Har hittils iår fått in 4371kr på kläder och saker jag sålt på tradera.
Förra året gav en vinst på tradera på 9857kr. (härligt.)
Alltså det är så bra att lägga in till semesterkassan.
Det som inte går att sälja det kastas.
På tal om att rensa och kasta saker:
Jag förstår mig inte på folk som samlar på "skit" saker.
Var skönt när vi flyttade hit så jag fick plats med mina saker oxå.
Från när vi flyttade från Ellen Fries gata fyllde vi en hel stoor skåpbil med bara skräp som skulle till tippen.
Och det mesta var inte från Mig eller Ronny utan från Ronnys ex som hade bott där långt innan jag flyttade dit.
Så skönt att äntligen få plats med mina saker.
Fattar inte hur man kunde ha så mycke skiit.. blev ju galen!
Jag har aldrig sett så många sparade "skiit saker" (tomma kesoburkar)
Hmm alltså vad ska man ha de till ?!

Men nu är det alldeles perfekt!
Ronny säger alltid att jag är så bra på att rensa, håller med honom :D
Och jag tycker det är skönt att få rensa titt och tätt, det behövs verkligen!

Ha en supersooolig måndag nu!!
Längtar till jag slutar ikväll och får komma hem och
kramas med min gubbe i den stooooora soffan våran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0