SKÖN TUPPLUR

Vaknade nyss efter 2 timmars sömn.. Det var riktigt skönt!
Känner mig inte alls bra, tyvärr. Hoppas inte Linnéa har smittat mig med influensan bara.
Annars är jag ju aldrig sjuk! Men det kan ju hända att jag bara varit trött,
isånt fall är jag nog frisk till i morgon så som jag vilat idag =)
Barnen sitter och kollar de sista på ScoobyDoo nu, sen är degs dags för dom att hoppa i säng.
I morgon ska dom till Mammorna sina, och Jag ska jobba i helgen och sen ska vi börja fixa lite lätt med köket hemma är det tänkt. Jag vill åka och beställa köket idag så det kommer om 5 veckor, vore jätte skönt att dom gjorde de medan vi var i Turkiet i 2 veckor.. Gaaah Längtar så sjukt mycket, det här är verkligen en semester jag längtat mest efter nånsin, just för att jag inte haft riktig semester på typ 2 år..
Iår då jäklar, för ni vet ju sen innan att det här är mitt Bästa År*

Vi har ju dom klart bästa hotell lakanen i hela stan, så himla mysiga att sova i. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0