Påskafton

Syster tänkte på dig hela dagen igår.. =(
Men nu är äntligen allt över..
Du har kämpat bäst!!
Vi klarar de här tillsammans..
I PROMMISE!

Igår blev planerna lite annorlunda, då syster fortfarande var på sjukhuset. Ikväll ska hon få åka hem.
Vi åkte istället till Ikea och ritade upp vårat nya kök.. =) härligt.. det ska beställas inom kort..

Barnen är så duktiga..
Påsk fint på balkongen!
....
Efter påskpyntat och ikea, begav vi oss till Ribacken för att mysa in påsken :)
Ronny ställde sig och grillade på kvällen.
Barnen letade påskägg.
Vi spelade 1 kronas poker, och jag vann. hihi
Sen på kvällen satt svärmor och min Ronny uppe och drack vin, medan jag gick o la mig en brevid ungarna en sväng.. sen blev man väkt på natten, och så körde vi hem.. Skönt att få sova i egen säng.. Har varit massa tuffa dagar nu i påsk, usch aldrig mera en sån här påsk tack!!
......
Barnen på påskjackt, och farmor hitta sig oxå ett ägg.. Påskharen var snäll iår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0