MINA SMÅ BONUSAR *

Hann precis till slutet, skyndade mig som tusan från norrköping till eriksdalshallen på söder..
Där hade lilla Emelie sin årliga gymnastikuppvisning idag!
*EMELIE ÄR EN LITEN GYMNASTIKPRINSESSA*
Ronny tog med våran filmkamera och filmade massor och tog massa kort..
Ska titta på de snart, hade jag tänkt
Efter Ballar av stål, det får man ju bara inte missa på söndagskvällar =)

Efter gympauppvisningen, så åkte vi til mälarhallen och åt lite middag.
Sen spelades de lite bowling, gick bra för mig fast jag spelade med hallskor och ett gammalt klot.
Har ju alla mina klot och skor hemma så..
Men en som var asgrym och ville spela ikväll var Linnéa,
shit hon var jätte jätte duktig.
Hon sa till mig idag; -Emma, jag vill börja på bowling igen, får jag?
Ja men självklart får hon de :)
Jag och pappa och farmor hennes vet ju hur kul det är så :)
Till hösten börjar hon spela bowling igen, *wiiiehoo*

Go'Kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0