LEDIG I DAG =)

Åh en helt klockren dag att vara ledig på.
Vaknade rätt tidigt upp och tog mig en Nyttig frukost i soolen på balkongen.
Sen satte mig i bilen, ut till mor och far,
hämtade mina sommardäck jag fått av dom i födelsedags present =) GRYMT!
Hämtade upp Mor och lillasyster och åkte till deras nya lägenhet,
den ligger jätte bra till, vilket läge..
Kommer bli jätte fint när allt är klart.
Elins kille håller på och sliter som sjutton..
Deras nya kök kommer ju oxå snart plus att hela lägenheten ska totalrenoveras..
Men som tur är har dom ju drygt en månad på sig, innan dom lämnar huset förgott!
*kommer sakna att mamma o pappa inte ska bo i hus, är ju lixom van med de, ända sen barndomen*
Men man får väl bara ta att vänja sig!
Det här kommer blir jätte bra.. dom har hittat sig ett drömläge ju!

 
Sen åkte jag en stund till centrum och shoppade...
Hittade världens sötaste och finaste resväskor till barnen,
vi har ju massa i källaren,
men dom ska få en egen varsin.
Så ringde mannen som var på jobbet och frågade om lov.
Och som vanligt litar han på mitt omdömme.. Sikken karl ;) *PUSS*
De blev alltså en varsin LILA SKIIIIT SNYGG RESVÄSKA var till barnen..
Vilken överraskning det kommer att bli när dom kommer hem..
Vi åker ju om 31 dagar =) *längtar* 
Vet att dom kommer att vilja packa på en gång..
Emelie kommer ju vilja ta med alla sina nya och fina klänningar =)
självklart ska hon få göra de!!
Hon har ju redan bestämmt vilken klänning hon vill ha på skolavslutningen oxå 
(om hon inte hittar någon finare i turkiet förståss, sa hon, hihi sötnöt) 
Linnéa kommer att plocka ner sina nya sommarskor, I m Sure!


Mamma hade plockat ihop klänningar från när jag och elin var "små",
och det var precis i Emelie och Linnéas storlekar!!
Gu vad fina klänningar hon har sparat,
som EM O NEA kommer att få ävra från oss. KUL!!
Det kommer garanterat att gillas starkt.
Nu längtar jag till helgen när barnen kommer hem igen.
Då ska vi åka och klippa oss (jag och ronny) hos min moster så klart. 
Faan ser ju knappt längre, vad luggen växer!! 

Nu är det klart..
Elins kille lägger klinker och Max "min allra bästa killkompis" han lägger golvvärme.. =)
Nu är det bara vi som ska bestämma när det ska bli av.. och vilket det blir!! J
ag vill ha mörkgrå typ 20x20 plattor, medan ronny vill ha betydligt större!
Vi får se vem som vinner...
Men tur är väl att vi ändå är eniga om färgen..
Mörkgrått med mörkfog.
Alltså med våra planer... när allt är klart..
kommer vi lätt att ha den snyggaste lägenheten i fruängen, utan tvekan! 
Sen köpte vi den ju sjukt billigt oxå.. =) 
efter att vi gjort om vardagsrum och ena sovrummet,
(som vi gjorde "själva" för ca 15 tusen) har lägenheten värderats upp till ca 350tusen mera =)
hihi se vad lite färg kan göra!!
Vi kan säga att vi köpte i rätt tid.. =)
Ångrar inte en sekund vårt val..
Visst det har varit lite att fixa med..
och kommer nog inte vara klara helt förens i sommar..
men efter de är det klart =) då kan vi bara bo =)

Pappa och jag åkte runt 17 tiden in till min godbit..
Han ringde så snällt och frågade om vi ville komma in och byta däck!!
Alltså jag måste bara säga, jag har utan tvekan den bästa killen i hela världen..
Och är så sjukt lycklig!!
Visste inte att man kunde känna så här..
Kärleken bara växer, dag för dag, minut för minut.
Jag älskar dig min Ronny!


Nu kom jag hem för en halvtimma sen drygt.. Ska ta mig en Nyttig liten lätt middag .. sen sätta på en film, om det itne är nått bra på tv!! Bara ligga i soffan och vara ha de bra =)

Hoppas ni oxå haft en superledigbratisdag! // kram E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0