Långfredag..

..blev en väldigt kort fredag, på jobbet!!=)
Jobbade till kl 16.. sen åkte jag och hämtade hem Linnéa från sin mamma, det är våran vecka nu =)
*wiiiieho*
Saknar dom varje gång dom inte är hemma jö..
Åkte sen till bowlinghallen där det var fullt ös.. stötte på massa härliga människor.. I

kväll ska jag och Ronny på fest, och Farbror Rasmus kommer hem och är barnis to night!!
Lagt fram lakan och sånt till honom om det skulle bli sent för oss,
vilket jag inte tvivlar på en sekund att det blir.. Festen börjar ju kl 19 nu snart..
men Rasmus slutar jobbet inne på söder,
så Ronny åkte in och hämtade honom..
sen ska vi in till söder igen på fest, hem till Micke och Åsa,
som blir i världens snyggaste takvåning..
Stil o Klass..
Alltid hem till dom på Långfredagen efter fruktmixen på hallen,
tyvärr så avstod jag att spela detta år..
för har haft sånna stooora problem med ryggen min =(
det kommer och går hela tiden efter att jag ramlade jö, f
ör nästan 1 och en halv månad sen.

Barnen springer runt och leker hur mycke som helst..
Oh emelie luras med mig hela tiden..
efter hon ramlade och visar hennes stooora sår hela tiden,
ååååå hatar att se sår och blod..
det får pappa ronny ta hand om..
Stackars liten =( *kramas*

Nu ska det påskpyntas lite..
eller det är barnen uppgift som vanligt..
dom älskar att pyssla =)
massa fjädrar på ballis blev de..

Näj nu är det dags att piffa till sig lite inför festen,
var ju klar för någon timma sen men skadar inte att lägga på lite mera maschara love it..
kraaaam ses i morgon fett bakis  ;)
för jag är leeeeeeeeeedig!!
hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0